Zadzwoń do nas: 660 440 925 | Napisz do nas: biuro@peekaboolights.pl
lampka nocna dla dzieci

Stwórz magiczny nastrój

Bezprzewodowe Lampki do Pokoju Malucha - Kreatywne Oświetlenie na Dobranoc

Zobacz nasze lampki!

Zwroty i reklamacje

A kuku!

Cieszymy się, że tu jesteś i dziękujemy za odwiedzenie naszej strony "Reklamacje i Zwroty". Choć zależy nam, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie, rozumiemy, że czasami mogą pojawić się drobne wpadki. Ale nie martw się, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Zwroty - Czasami potrzebujemy oddechu!

Wiesz co? Rozumiemy, że czasami po prostu zmieniasz zdanie. Dlatego, jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot zakupionego produktu, to Twoje prawo! Masz aż 14 dni na odstąpienie od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas kontaktując się pod adresem: Tomasz Kwiatkowski, ul. Skowronków 31, 43-190 Mikołów, wysyłając email na biuro@peekaboolights.pl lub dzwoniąc pod numer tel.: +48 660440925. Chętnie pomożemy Ci przejść przez cały proces zwrotu. Oczywiście, prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania i odesłanie produktu w nienaruszonym stanie. Po otrzymaniu zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze na Twoje konto w ciągu 14 dni roboczych. Powiedz "hej ho!" dla łatwego zwrotu!

Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi - Nie dajmy szansy wadom, bierzemy odpowiedzialność na poważnie!

Jeżeli otrzymasz produkt, który ma wady fabryczne, nie krępuj się i daj nam znać! Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi, należy kierować bezpośrednio do nas na adres: Tomasz Kwiatkowski, ul. Skowronków 31, 43-190 Mikołów. Możesz również skontaktować się z nim drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres: biuro@peekaboolights.pl. Jeśli wolisz rozmowę telefoniczną, to jestem dostępny pod numerem +48 660440925. Niezależnie od tego, jak się z nami skontaktujesz, pomogę Ci w rozwiązaniu problemu.

Mamy nadzieję, że ta sekcja "Reklamacje i Zwroty" rozwiewa Twoje wątpliwości. Jeśli jednak masz dodatkowe pytania, poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne szczegóły:

 

Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. 
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Tomasz Kwiatkowski, ul. Skowronków 31, 43-190 Mikołów, na adres poczty elektronicznej: biuro@peekaboolights.pl, numer telefonu +48 660440925.
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Tomasz Kwiatkowski, ul. Skowronków 31, 43-190 Mikołów, na adres poczty elektronicznej: biuro@peekaboolights.pl, numer telefonu +48 660440925.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń


Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
  2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
  4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
(informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży)

Prawo odstąpienia od umowy


Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  1. w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części,
  2. w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Tomasz Kwiatkowski, ul. Skowronków 31, 43-190 Mikołów, email: biuro@peekaboolights.pl, tel.: +48 660440925, BDO 000560027, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


Skutki odstąpienia od umowy


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej w przypadku, gdy umowa dotyczyła sprzedaży rzeczy.

W przypadku, gdy umowa dotyczyła zakupu rzeczy proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Tomasz Kwiatkowski, ul. Skowronków 31, 43-190 Mikołów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Pouczenie o odstąpieniu od umowy świadczenia usług
(informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy świadczenia usług)

Prawo odstąpienia od umowy świadczenia usług

Informujemy, ze mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Tomasz Kwiatkowski, ul. Skowronków 31, 43-190 Mikołów, email: biuro@peekaboolights.pl, tel.: +48 660440925, BDO 000560027, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Konto zostaje usunięte wraz ze wszystkimi podanymi przez Państwo danymi i nie będzie możliwe korzystanie z usług świadczonych w ramach Konta.


 

Formularz reklamacji towaru - do pobrania

Formularz reklamacji usługi - do pobrania

Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru - do pobrania

Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług - do pobrania

Instrukcja użytkowania

Sprawdź nasz Instagram

&nbsp

@Peekabo_lights Instagram

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl